אני מצטער, ריגגה (Rygge) זה לא אוסלו!

העלות הכוללת של הטיול באוסלו:

385 קרונר נורבגי=50 יורו

 ryggeיש לי פגישה עם מאטס ב-13:00. מאטס הוא בחור נורבגי שמצאתי אותו דרך האתר Couch Surfing. זה אתר שמאפשר לך למצוא לינה, ספה (כמו שנאמר בשם האתר במדויק) אבל הרבה פעמים זה חדר אורחים שלם בלי צורך לשלם על הלינה.

כמו כן חברויות נוצרות כי לכולם יש דבר אחד משותף – התשוקה העזה לטיולים.

הוא יכול להגיע אליי בטוסטוס לכל מקום שאני נמצא בו בעיר ב-1 בצהריים. בר מזל אני!

כשנחתתי בשדה התעופה ריגגה, הלכתי למרכז מידע וביקשתי מפה של העיר כדי לברר תוך כדי הנסיעה באוטובוס מה המקומות שהכי כדאי לבקר בהם בעיר ואיפה אפשר להחליף מטבע.

לצערי בשדה התעופה הזה לא היה מקום להחליף כסף ולא מפה של של מרכז אוסלו. מכיוון שרוב הטיסות של ריאן אייר pisoloנוחתות בשדות תעופה משניים רחוק ממרכזי הערים, ריגגה לא היה חלק מאזור אוסלו ולכן לא היו שם מפות של העיר.

לעומת זאת אם הייתי קונה משהו בקפיטריה יכולתי לשלם ביורו ולקבל את העודף בקרונר. הלכתי לשם. ממש הייתי זקוק לקפה. לקחתי אספרסו כפול, ולמרות שהוא היה עם חלב הטעם שלו היה כמו של מיץ ארטישוק. חייכתי לקופאית והיא החליפה לי 40 יורו, לא יותר, אבל האמת שהם הספיקו לי ליומיים.

חשבתי: “נתתי לה 40 יורו שזה 300 קרונר ורק האוטובוס לעיר עולה 150.”

יותר מזה, הפקח, כנראה פקיסטני או הודי, היה ממש גס והכריח אותי לשבת בשורה קדמית כאילו שהייתי במאסר, במושב ליד האיש שכבר ישן.  יש לו מזל! אני תוהה איך הוא מצליח לעשות את זה.

מאחוריי ישבו כמה זקנות שריכלו על השופינג שהן הולכות לעשות כשיגיעו לעיר. אבל אחרי 5 דקות האיש שישב לידי צעק שיהיו בשקט וכל האוטובוס שתק במשך כל הדרך. הסתובבתי לזקנות עם אותה הבעת פנים מהסרט “הצעקה”, המתחננת

לעזרה. הזקנות משכו בכתפיהן והסתכלו עליי במבטים מלאי צער.

Translated by Evgeny Rysin 

Lascia un commento

