Panic in de supermarkt

wc1Alvorens terug te keren naar huis , gaan we naar de supermarkt om wat snacks te kopen voor de pre – party en op zoek naar een non – alcoholische en niet – koolzuurhoudende drank. Mission impossible ! Ik stel nog steeds water voor , eerlijk gezegd , is hij serieus van plan mijn advies te overwegen . Op een gegeven moment begin ik te sterke maag krampen voelen . Fredrick spreekt tot mij , maar ik kan hem niet horen vanwege de scherpe pijn . Aan het begin van deze pijn heeft hij niets in de gaten , want hij is druk op zoek naar de lage calorieën drank voor zijn vriend die net is begonnen met een dieet voor zijn vakantie in Barcelona . Opeens zie ik allemaal zwart , vraag ik mijn vriend hoe  ik “waar is het toilet? “zeg in het Zweeds.ansia-panico

” Var är Toeletten … Waarom ? ” Voordat hij klaar is met zijn zin , ik ben al weg ! Ik hoor zijn lach in de verte . So what als hij lacht ! Ik vraag de kassier waar de badkamer is met hetzelfde toon een overvaller die geld eist . Angstig antwoordt hij me : ” Beneden ! ” Als hij zich realiseert  hoe de situatie is begint hij te lachen . Damn! Ik ga de roltrappen af , maar ik zie alleen maar gesloten winkels .. en aan de andere kant , de uitgang . PANIC ! En als ik het gewoon op de parkeerplaats doe ? Oh er zijn kinderen , dat is een pijnlijke situatie . Ik kom terug en ik vraag de eerste persoon die ik zie . Hij wijst met zijn vinger en ik zie het teken van de badkamers . Uiteindelijk ben ik aankomen enbereidt me voor op ” mummificeren ” de toiletpot met wc-papier , maar ik zie onberispelijk , schoon is , misschien wel de schoonste toilet ik ooit heb gezien . Ahh !HEILIGE ZWEDEN !

Fredrick wacht te op me toen ik de winkel UITKWAM met de tas met boodschappen , hij kan niet naar me kijken zonder lachen , vraagt ​​me of ik ME goed voel , want we lopen naar de auto . Ik antwoord : ” Ja , ja , maar loop langzamer ! “IK ben Niet in staat om een lach bedwingen . Nu alles goed is gegaan voor mij , vind ik het ook grappig .

where i amEen nieuwe zin : “ Jag har Fott twee tvyllingan ” Het betekent ” ik heb ene tweeling gebaard tweeling ! ” De Zweedse humor is grappig als het zand in het midden van mijn broek !

Als ik in de auto ben  en  ik buk om mijn tas te pakken en besef ik dat het er niet is ! Fredrick belt Maria te vragen of hij daar nog staat . ” Is het een zwarte Lacoste ? ‘ Vraagt ​​Mary . Controleer altijd alles voor je ergens weggaat . Gefeliciteerd Fabio !

Omdat we  een half uur waren om de navigatie in te stellen vonden we dat deze keer  niet nodig om het te activeren , we waren toch al uren onderweg .

Beroemde laatste woorden ,  waarschijnlijk hebben we een  veel langere weg genomen , een uur nadat we het licht van de lamp en schrijf het adres op de navigator . De navigator wilde niet tot ons spreken , zegt geen links of rechts te gaan dus we hebben een lange weg te gaan  op ons eigen gevoel, we zijn goed! Na een uur komen we eindelijk aan bij Maria ‘s appartement , ze vraagt ons wat we gedaan hebben . Vanavond gaan we  het drinken in een club in de buurt van Slussen in het centrum van Stockholm .

Have Fun!

Translated by Erik Vroegop

Lascia un commento

